CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Blogger Tricks
Blogger Tricks

Rabu, 9 Mei 2012

time kmk nangis .. sdh aie mun kehilgn seseorg .. tp, gney nak molh sikk da jodh ..kmbang mata kmk sia .. uummm .. smga drimu bhgia di sana syg ...k .. jgn lupk driku disini ... sik sangka hubgn kta smpy di pnghujung jalan .. tp sik pa la jnji ktk bhgia k ... kmk sik mok ktk trsksa bh ... kmk sllu brik sokongn utk ktk bh ... kamekk sik mok ptingkn drik ... tmbhn kmk sik mok brmush an sapa2 .... ya prinsip kmk ... tmbhn ari tok kmk last kt kmpg ... 9/5/12 ... kita breakkk ... kmk sikk akn ngcow hbgn ktk an nya ... kmk tauk ktk trseksa .. tp ktk jgn pksa aty ktk cinta kmk k .... sejujur nya .. ku tak bisa hidup tnpa ada kamu  aku gila .. mun di kish kan ttg aku tok ng sedih gilerr .. tp kmk pntingkn aty org lain dri kmk ... kmk sikk mok org trsksa sbb kmk ...kmk sik mok org brmush an kmk ... kmk tauk cm ney sa aty org bh ... ya kmk sik mok .... dri dolok pun kmk cm tok ... kmk mok org lain bhgia bh ... kmk sik mok aty ktk brbgi 2 ..... ya upa org sik ikhlas mncintai kita bh ...



 ku rindu kamu, sentiasa memandang kamu.. Aku tahu kamu milik orang dan aku terima dengan hati yang suci, ikhlas kerana aku mahu lihat kamu bahagia. Dan laksana itu aku menjauhkan diri membawa kata hiba untuk diri ini. Tiap kali aku memandang bulan purnama yang jauh, itu bagai kamu pada mata jiwa ku.. aku memandang kamu yang bercahaya gembira di sana... Dan maha sesungguhnya aku mahu berada di samping kamu bertawa gembira, bercahaya purnama tapi aku pilih untuk melihat dari jauh demi bahagia kamu, demi gembira kamu bidadari hati ku..



 Siapa yang pernah merasakan tahulah betapa peritnya. Benarlah kata pujangga,“sakit yang paling dahsyat ialah mencintai seseorang, tetapi tidak berbalas.” Aneh sekali derita sakit putus cinta ini… benci, tapi rindu. Dendam tapi sayang. Dunia terasa sempit, dada terasa mencengkam.
Orang yang paling boleh menyakitkan hati kita ialah dia yang pernah paling kita cintai.  Ramai orang yang hancur hidupnya kerana putus cinta. Terlupakah pesan bijak pandai:
“Cintailah sesuatu itu sekadar saja, berkemungkinan ia akan menjadi kebencianmu pada suatu ketika, bencilah yang engkau benci itu sekadar saja, berkemungkinan ia akan menjadi kecintaanmu pada satu ketika.”

Tiada ulasan: